Płać bezpiecznie

Europejskie akcje własne

Gwarancja europejska

Ogólne warunki handlowe

Artykuł 1: Postanowienia ogólne

Witryna internetowa Disenso, BV z siedzibą pod adresem Fazantendreef 5 w Turnhout (Belgia), VAT (BE) 0861773734, RPR Turnhout, (zwana dalej “Sprzedawcą”) oferuje swoim klientom możliwość zakupu produktów w sklepie internetowym.

Niniejszy Regulamin (“OWH”) ma zastosowanie do każdego zamówienia produktu złożonego przez osobę odwiedzającą niniejszą witrynę handlu elektronicznego (“Klient”). Zamawiając produkt za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedawcy, Klient akceptuje niniejsze warunki i zgadza się, że niniejsze warunki i zasady mają zastosowanie z wyłączeniem wszelkich innych warunków i zasad. Dodatkowe warunki Klienta są wyłączone, chyba że zostaną wcześniej wyraźnie potwierdzone przez Sprzedawcę na piśmie.

Artykuł 2: Cena produktu

Wszystkie ceny wyświetlane na stronie internetowej i w komunikacji między Klientem a Sprzedawcą są wyrażone w euro i zawierają wszystkie podatki i VAT. Klient może otrzymać fakturę, wprowadzając numer VAT przy kasie.

Oświadczenie o cenie produktu odnosi się wyłącznie do produktów opisanych dosłownie. Załączone zdjęcia mają charakter dekoracyjny i mogą zawierać elementy, które nie są wliczone w cenę produktu.

Artykuł 3: Oferta

Pomimo faktu, że katalog online i witryna handlu elektronicznego zostały opracowane z najwyższą starannością, podane informacje mogą być niekompletne, zawierać istotne błędy lub nie być aktualne. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie wiążą Sprzedającego. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za dokładność i kompletność oferowanych informacji wyłącznie w ramach obowiązku dołożenia wszelkich starań. Sprzedający w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za oczywiste błędy rzeczowe, błędy w druku lub błędne wydruki.

Artykuł 4: Zakup produktu przez Internet

Produkty są dostarczane dopiero po otrzymaniu płatności i wysłaniu z podpisem odbioru.

Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia na produkt z poważnej winy Klienta w odniesieniu do zamówień z udziałem Klienta.

Artykuł 5: Dostarczenie i wykonanie umowy

Sprzedający dołoży najwyższej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień na produkty oraz przy ocenie wniosków o świadczenie usług.

Produkty są wysyłane w ciągu 2 do 5 dni roboczych. Miejscem dostawy produktu jest adres, który Kupujący podał spółce. Koszt dostawy obejmuje 1 godzinę dostawy z wykorzystaniem usługi track&trace. Ze względu na przeniesienie kosztów dostawy, Kupujący jest odpowiedzialny za przeniesienie kosztów trudno dostępnych miejsc, takich jak wąskie uliczki, nieutwardzone drogi, wyspy i obszary górskie. Podane na stronie internetowej opłaty za transport palet mają charakter orientacyjny i mogą zostać w każdej chwili odwołane przez Sprzedawcę. W przypadku trudno dostępnych lokalizacji, takich jak wąskie uliczki, nieutwardzone drogi, wyspy i obszary górskie, prosimy o powiadomienie nas z wyprzedzeniem lub natychmiast po złożeniu zamówienia. W ten sposób możemy zarezerwować małą ciężarówkę z tylną klapą, jeśli zajdzie taka potrzeba. Staramy się jak najlepiej mapować ceny transportu dla Europy, ale pozostają one orientacyjne. Zróżnicowane ceny powinny być przekazywane, w razie potrzeby, z dołu.

Ceny i dostawy do krajów spoza Unii Europejskiej są oparte na 0% VAT na stronie internetowej i są dostarczane Incoterm DAP (Delivery At Place). Odpowiedzialność za podatki i należności celne przywozowe ponosi kupujący. Przykładami takich krajów są Liechtenstein, Norwegia, Monako, Wielka Brytania i Szwajcaria.

Podczas sprawdzania zamówienia można wprowadzić nazwę firmy i numer VAT. Dostarczamy przesyłki wewnątrzwspólnotowe do firm spoza Belgii.

Wszelkie widoczne uszkodzenia i/lub braki jakościowe produktu lub inne nieprawidłowości w dostawie muszą zostać zgłoszone przez Klienta przewoźnikowi i Sprzedawcy niezwłocznie po dostawie. Ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem przechodzi na Klienta, gdy tylko on (lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem) wejdzie w fizyczne posiadanie produktu. Jednakże ryzyko przechodzi na Klienta już w momencie dostawy do przewoźnika, jeżeli przewoźnik został poinstruowany przez Klienta do transportu produktu, a Sprzedawca nie zaoferował takiego wyboru.

Kupujący (odbiorca) musi zarejestrować wszelkie uszkodzenia widoczne w momencie dostawy (np. rozerwane opakowanie, wgniecenie opakowania, otwarte opakowanie, mokre opakowanie itp.) Może on znajdować się na skanerze ręcznym kierowcy lub w dokumencie oceny uszkodzeń, który kierowca ma przy sobie. Następnie prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć uszkodzonych towarów, wyraźnych zdjęć uszkodzonego opakowania wraz z etykietą wysyłkową, wyraźnych zdjęć wewnętrznych zabezpieczeń, a jeśli do naprawy na opakowaniu przyklejono taśmę, wyraźnych zdjęć taśmy i etykiety wysyłkowej na tym samym zdjęciu.

W przypadku rozwiązania umowy zgodnie z poprzednim paragrafem, Sprzedający zwróci Kupującemu kwotę zapłaconą przez niego za produkt tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy.

Ryzyko uszkodzenia i/lub utraty produktu spoczywa na Sprzedającym do momentu dostawy do Kupującego lub przedstawiciela wyznaczonego z wyprzedzeniem i zgłoszonego Sprzedającemu, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

Ze względu na chłodziwo w humidorze elektrycznym, należy zawsze transportować humidor w pozycji pionowej i pozostawić go na 24 godziny po otrzymaniu go w wybranym miejscu.

Artykuł 6: Zastrzeżenie własności

Dostarczony produkt pozostaje wyłączną własnością Sprzedawcy do momentu dokonania pełnej zapłaty przez Klienta.

Klient zobowiązuje się do zwrócenia uwagi osób trzecich na zastrzeżenie własności Sprzedawcy, jeśli zajdzie taka potrzeba, np. każdemu, kto przyjdzie zająć przedmioty takie jak produkt, za który nie zapłacono jeszcze w całości.

Artykuł 7: Prawo do odstąpienia od umowy

Klient może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy nie złożono mu specjalnej oferty dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb.

Produkty można zwrócić na koszt kupującego w ciągu 14 dni. Koszty dostawy poniesione przez sprzedawcę zostaną zwrócone wraz z kwotami otrzymanymi przy odbiorze.

Produkty powinny zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w nowym stanie i bez śladów użytkowania.. Wydatki zostaną przeniesione.

Artykuł 8: Gwarancja na produkt

Zgodnie z ustawą z dnia 21 września 2004 r. o ochronie konsumentów w związku ze sprzedażą towarów konsumpcyjnych, konsumentom przysługują prawa. Niniejsza gwarancja prawna obowiązuje od daty dostarczenia produktu pierwszemu właścicielowi. Wszelkie gwarancje handlowe nie mają wpływu na te prawa.

Aby skorzystać z gwarancji na produkt, Klient musi być w stanie przedstawić dowód zakupu produktu.

W przypadku wykrycia wady produktu Klient musi jak najszybciej poinformować o tym Sprzedawcę. W każdym przypadku wada produktu musi zostać zgłoszona przez Klienta w ciągu 2 miesięcy od jej wykrycia. Po tym terminie wszelkie prawa do naprawy lub wymiany produktu wygasają. Gwarancja (handlowa i/lub prawna) nigdy nie ma zastosowania do wad spowodowanych wypadkami, zaniedbaniem, upadkami, użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi lub podręcznika, modyfikacjami lub zmianami produktu, intensywnym użytkowaniem, niewłaściwą konserwacją lub jakimkolwiek innym nieprawidłowym lub niewłaściwym użytkowaniem produktu.

Wady produktu, które ujawnią się po upływie 6 miesięcy od daty zakupu, w stosownych przypadkach dostawy, nie są uważane za wady ukryte, z zastrzeżeniem dowodu przeciwnego ze strony Klienta.

Klientom prywatnym przysługują 2 lata gwarancji, a klientom biznesowym 1 rok. Sprężarka objęta jest 6-letnią gwarancją dla klienta.

Jeśli opakowanie lub produkt nie są w oryginalnym stanie, Disenso BV może podjąć decyzję o niezwróceniu całej ceny zakupu.

Przed otwarciem drzwi humidora należy ustabilizować podstawę (za pomocą nóżek).

Elektryczne szafy humidorowe i szafy klimatyczne na wino są transportowane prawidłowo w pozycji pionowej na palecie. Klient ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu płynu chłodzącego. Zalecamy pozostawienie humidora w pozycji pionowej na 24 godziny przed podłączeniem.

Artykuł 9: Obsługa klienta

Z działem obsługi klienta można skontaktować się pod numerem telefonu +31 40 340 3901, pocztą elektroniczną pod adresem humidors(apespie)humiviniq.com lub pocztą na adres Nieuwe Kaai 7B, 2300 w Turnhout (Belgia).

Artykuł 10: Kary za brak płatności za produkt

Bez uszczerbku dla wykonywania innych praw przysługujących Sprzedawcy, w przypadku braku płatności lub opóźnienia w płatności, Klient będzie zobowiązany, ipso iure i bez powiadomienia o zwłoce, do zapłaty odsetek w wysokości 10% rocznie od niezapłaconej kwoty od daty opóźnienia. Ponadto Klient będzie automatycznie i bez formalnego powiadomienia zobowiązany do zapłaty stałej rekompensaty w wysokości 10% od danej kwoty.

Artykuł 11: Prywatność

Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności.

Artykuł 12: Korzystanie z plików cookie

Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka plików cookie (UE).

Artykuł 13: Nieważność – Nieprzetwarzanie

Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków zostanie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub bezskuteczne, nie wpłynie to w żaden sposób na ważność, zgodność z prawem i obowiązywanie pozostałych postanowień.

Niewykonanie przez Sprzedawcę w dowolnym momencie któregokolwiek z praw wymienionych w niniejszych Warunkach lub skorzystanie z jakiegokolwiek prawa wynikającego z niniejszych Warunków nigdy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego postanowienia i nigdy nie wpłynie na ważność takich praw.

Artykuł 14: Zmiana warunków

Niniejsze Warunki są uzupełniane przez inne warunki, do których wyraźnie się odwołują, oraz ogólne warunki sprzedaży Sprzedającego. W przypadku sprzeczności niniejsze Warunki mają pierwszeństwo.

Artykuł 15: Dowody

Klient akceptuje, że komunikacja elektroniczna i kopie zapasowe mogą służyć jako dowód.

Artykuł 16: Prawo właściwe – Sąd właściwy

Sądem właściwym jest Sąd Gospodarczy w Turnhout (Belgia), z wyjątkiem przepisów prawa prywatnego międzynarodowego dotyczących prawa właściwego oraz rozporządzenia Rzym I w sprawie międzynarodowych umów sprzedaży dotyczących rzeczy ruchomych.

Sortuj według