Kontakt
-
Casa N°7 Nieuwe Kaai 7B Turnhout (Antwerpia, Belgia) - +31 40 340 39 01
- humidors@humiviniq.com
Formularz kontaktowy
Często zadawane pytania
Zamówienie zostanie wysłane od 2 do 5 dni roboczych po jego otrzymaniu. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od przewoźnika informację o możliwości śledzenia przesyłki.
Ceny i dostawy do krajów spoza Unii Europejskiej są oparte na 0% VAT na stronie internetowej i są dostarczane Incoterm DAP (Delivery At Place). Odpowiedzialność za podatki i należności celne przywozowe ponosi kupujący. Przykładami takich krajów są Liechtenstein, Norwegia, Monako, Wielka Brytania i Szwajcaria.
Podczas sprawdzania zamówienia można podać nazwę firmy i numer VAT. Dostarczamy przesyłki wewnątrzwspólnotowe do firm spoza Belgii.
Ciężkie produkty są dostarczane na palecie do drzwi. Najlepiej jest zapewnić wózek paletowy lub wózek i dodatkową siłę roboczą.
W cenę wliczona jest 1 dostawa.
W przypadku trudno dostępnych lokalizacji, takich jak wąskie uliczki, nieutwardzone drogi, wyspy i obszary górskie, prosimy o powiadomienie po otrzymaniu tej wiadomości e-mail. W ten sposób możemy zarezerwować małą ciężarówkę z tylną klapą, jeśli zajdzie taka potrzeba. Staramy się jak najlepiej mapować ceny transportu dla Europy, ale pozostają one orientacyjne. Zróżnicowane ceny powinny być przekazywane, w razie potrzeby, z dołu.
Przed otwarciem drzwi humidora należy ustabilizować podstawę (za pomocą nóżek).
Elektryczne szafy humidorowe i szafy klimatyczne na wino są transportowane prawidłowo w pozycji pionowej na palecie. Odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu chłodziwa ponosi Kupujący. Zalecamy pozostawienie humidora w pozycji pionowej na 24 godziny przed podłączeniem.
Zalecamy zakup co najmniej 5 litrów wody demineralizowanej (bez wapna) do (elektrycznych) szaf humidorowych.
Kupujący (odbiorca) musi zarejestrować wszelkie uszkodzenia widoczne w momencie dostawy (np. rozerwane opakowanie, wgniecenie opakowania, otwarte opakowanie, mokre opakowanie itp.) Może on znajdować się na skanerze ręcznym kierowcy lub w dokumencie oceny uszkodzeń, który kierowca ma przy sobie.
Następnie prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć uszkodzonych towarów, wyraźnych zdjęć uszkodzonego opakowania wraz z etykietą wysyłkową, wyraźnych zdjęć wewnętrznych zabezpieczeń, a jeśli do naprawy na opakowaniu przyklejono taśmę, wyraźnych zdjęć taśmy i etykiety wysyłkowej na tym samym zdjęciu.
Z tyłu należy pozostawić co najmniej 10 cm wolnej przestrzeni.